tiistai 21. heinäkuuta 2015

huono-tukka-päivä (vuosi)

Olen kertonu kuinka olen kasvattanut hiuksiani ton viimeisen hairahduksen jälkeen, kun päädyin napsasemaan sen ihan lyhyeksi. No nyt se on melko pitkähkö ja olen keksinyt, että nyt tukkaväri saa väistyä. Olen värjännyt hiuksiani, niin kauan kuin muistan, tummanruskeaksi. Osan aikaa ne ovat olleet mustanruskeatkin. Aina hetkittäin olen innostunut piristämään tylsää tasaväristä tukkaa ja olen raidoittanut sen. Mua on aina harmittanut jossain kohtaa se oranssiin vivahtava väri ja päätynyt värjäämään sen takasin tummaksi kokonaan.
Joku aika sitten päätin yrittää eroon tiuhasta tyvivärjäämisestä. Eli mun hiukset on nyt käytännössä musta niin kauheessa kunnossa, etten ymmärrä kuinka kehtaan tällä päällä liikkua julkisesti. Pahentaa vielä entisestään tätä tukan pesuvälin pidennys-projektia. Monta rautaa tulessa.
Oon kurkkinut netistä kaikkia lähi kampaamoita ja niiden kuvagallerioita. Lopulta löysin tollasen blogin, joka vaikutti tosi hyvältä, aloin seuraamaan tän kampaajan instagrammiakin ja siis wow. Tää nainen taikoo hiuksista ihan uskomattomia. Löysin yhden tosi inspiroivan kuvan ja ajattelin varailla aikaa, joskos tää latvus saataisin kauniille raidoille. Mulla on siis hyvin tumman ruskea toi latva. Oma tukkani on taasen vaalea, luonnostaan blondi, mutta lukuisten värjäysten jäljiltä vaalean harmaa. Ja toi juuren ja latvan kontrasti on ihan tosi kauhea. Ajattelin jos raidat auttais vähän vaalentamaan luonnollisesti tota lopputukkaa ja saisin ton juuren näyttämään paremmalta. En siis halua mitään tyvi värejä. Ehkä joskus joku sävyte korkeintaan. Hirvittää vaan mitä se tulee maksamaan, mutta kai itseäkin pitää joskus hemmotella :) ...muullakin kuin ruualla ja herkuilla.

Tässä lopuksi tuo lukemani blogi: --> http://www.lily.fi/blogit/love-first-cut

ja instagramissa noita upeita muutoksia saa katsella täältä-->: https://instagram.com/hairbyelisa/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti